بهترین موارد استفاده یادگیری ماشین – یادگیری ماشین در زندگی واقعی چیزی جز یک رویا نیست!

موارد استفاده یادگیری ماشین – به گفته گوگل، موارد استفاده ، به معنی شرایط خاصی است که در آن، محصول یا خدمات می توانند به طور موثر، مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین یادگیری ماشین می تواند در امور بانکی، انرژی، فناوری مالی ، مراقبت های بهداشتی ، بیمه، بازاریابی ، بخش دولتی و از این قبیل استفاده شود. با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن ، یادگیری ماشین در همه جا بکار گرفته شده و مورد نیاز است.

بحث در مورد موارد استفاده از یادگیری ماشین ، تمام کاربردهای آن و صنعتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد ، به یک کتاب یا یک پایان نامه احتیاج دارند.

بنابراین ، در اینجا می توانیم در مورد استفاده روزمره آن در مشاغل صحبت کنیم و بعد شما می توانید در بخش نظرات، موضوعی را که می خواهید بطور دقیق بدانید با ما در میان بگذارید تا درباره آن نیز بحث کنیم.

مرارد استفاده یادگیری ماشین

برترین موارد استفاده یادگیری ماشین

قبل از این که شروع به خواندن این موارد استفاده فوق العاده از یادگیری ماشین کنید، به شما توصیه می کنم که صفحه اصلی خودآموز یادگیری ماشین را ذخیره کنید. به طوری که هر لحظه که احساس کردید نیاز به باز یادآوری مفاهیم دارید ، بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید. بیایید بررسی موارد استفاده یادگیری ماشین را شروع کنیم.

۱- ” هی سیری / گوگل امروز هوا چطوره؟ “

با Siri اپل ، Assistant گوگل ، Alexa آمازون یا Bixby سامسونگ ، شما دیگر دیر به اداره نمی رسید. با یادگیری ماشین، همه چیز مرتب است. اما برای این کار، شما نیز باید بر این اساس کار کنید. می توانید از بارش شدید و ترافیک مسیرتان مطلع شوید.

۲- تاکسی گرفتن دیگه کاری نداره

تعیین مبدا و مقصد تنها کاری است که باید انجام دهید. در عوض شما می توانید زمان تقریبی رسیدن و کرایه برآورد شده که باید بپردازید را بدانید. شما مجبور نخواهید بود تا با رانندگانی تاکسی که شما را سوار نمی کنند مواجه شوید و می توانید احتمال آن را از ۱۰: ۱ به ۱: ۱۰ کاهش دهید (چون گاهی اوقات راننده سفر را لغو می کند)

کرایه تعیین شده توسط این الگوریتم براساس مکانی است که شما می خواهید سفر کنید، زمان روز، آب و هوا، تقاضای کل مشتری و غیره. بنابراین، از این پس بجای این که به کسی اجازه دهید از شما تقاضای کرایه اضافی کند و در مورد آن بحث کنید، از هوشمندی خود استفاده کنید.

۳- وقت ناهاره! با تشکر ویژه از درگاه های تحویل غذای آنلاین

خب شما ممکن است روزانه غذا را از طریق اپلیکیشن های سفارش غذا آنلاین سفارش ندهید. اما، نمی توانید انکار کنید که این برنامه های تحویل غذا شگفت انگیز هستند. شما غذای گرم و تازه را درعرض ۳۰ دقیقه ، درب منزل تان تحویل می گیرید. به همراه سفارشی سازی صفحه اصلی ، شخصی سازی کاربر، جستجوی کلید واژه، آزمایش ویژگی های A / B محصول و سفارش قیف کلیکی و خیلی چیز های دیگر. آن ها به طور فزاینده ای موجب اثربخشی تجاری و عملیاتی می شوند. این در قالب بهینه سازی در توزیع ، برنامه ریزی ظرفیت مرکز تماس رانندگان پیک ، پیش بینی زمان تحویل ، تحویل آگهی و اولویت بندی منابع غذایی است. بسیاری از عملیات ها و کلمات سنگین استفاده می شود ، فقط برای تهیه غذای به موقع. لااقل، حالا می توانید از یادگیری ماشین تشکر کنید!

۴- سلفی؟ کلمه ای که در واژه نامه های آکسفورد به عنوان واژه سال ۲۰۱۳ نامگذاری شده!

صحبت در مورد دوربین های گوشی هوشمند ، با تمام آن لحظات مهیج و تصویری که از آن گرفته می شود ، همه به دلیل الگوریتم یادگیری ماشین است. حالت فیلتر های عمق، رزولوشن، نوع فلاش، حالت پشت سر هم (پیوسته) ، حالت تصویر برداری سریع، حالت عکسبرداری مداوم، باعث ایجاد یک سلفی عالی می شود. با استفاده از حالت بزرگنمایی نوری و حالت بی پایان ، سلفی ها تصویری واقعی از روح شما را نشان می دهند.

با کمی عمق ، تحلیل حالت شب روی هر پیکسل انجام می شود. این کار می تواند با تصویر گرفته شده، اشیاء را تشخیص دهد ، باعث شود که پس زمینه تار شود و در نهایت، مخاطب را در مرکزیت جلب توجه قرار دهد. بنابراین ، ممکن است شما از کار خود خسته شده و از همکار خود ناامید شوید ، اما تصویر اینستاگرام ، شما را در حال گذراندن اوقات بسیار خوبی با باصطلاح دوستان تان ، نشان خواهد داد.

۵- باز کردن قفل گوشی های هوشمند با چهره – سریع تر از سرعت نور

نیازی به توضیح این موضوع نیست؛ شما باید از این مساله آگاه باشید و حتما پیش از این سعی در باز کردن قفل تلفن دوستانتان با چهره ی خودتان داشته اید. به محض اینکه گوشی هوشمند را بر می داریم، گوشی به طور خودکار با تشخیص چهره قفل خود را می گشاید. در اینجا، شب یا روز مهم نیست. اگر گوشی شما باشد، می توانید آن را در یک چشم به هم زدن باز کنید. بسیار هوشمند ، کارآمد و بدون اتلاف وقت.

علم پشت آن، این است که گوشی های هوشمند ما از تکنیکی به نام تشخیص چهره برای انجام این کار استفاده می کنند. و پایه اصلی تشخیص چهره، بدون شک یادگیری ماشین است.

۶- توصیه های فروشگاه گوگل

گوگل Play Store و App Store اپل با استفاده از یادگیری ماشین، پیشنهاد های فوق العاده ای از اپلیکیشن ها و بازی ها را به ما ارائه می کنند. بخش “توصیه شده برای شما” براساس برنامه هایی است که ما در تلفن خود نصب کرده ایم (یا قبلاً از آن استفاده کرده ایم) و به این ترتیب هر از گاهی به ما گزینه مشابه یا جایگزین را پیشنهاد می کند. من واقعاً ممنونم که App Store به سلیقه من شخصی سازی شده است و تنها اپلیکیشن هایی که دوست دارم از آن ها استفاده کنم را نشان می دهد، اما می ترسم این فن آوری در انتخاب شخصی من یا در ذهن من، مداخله کند.

۷. خودتان بازار را با گوگل جستجو کنید

بعد از جلسه با مشتریان، می خواهید بنشینید و استراحت کنید یا بعضی از کارهایتان را انجام دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید فقط یک جستجو است، جستجو برای رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، دستگاه های خودپرداز ، هتل ها و مراکز خریدی که در نزدیکی شما دسته بندی شده اند. بهترین چیزی که اینجا وجود دارد این است که شما گزینه های مختلفی دارید ، بنابراین می توانید بهترین موردی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

با استفاده از تعداد زیادی الگوریتم های یادگیری ماشین، همه مسیرها و کار ها هوشمندتر و بروز می شوند.

۸- کارایی! کارایی! کارایی!

همه ی ما درگیر مشکلات ایمیل هرزنامه شده ایم. در گذشته هر بار که میخواستیم از جیمیل استفاده کنیم، بعضی از ایمیل های ناخواسته دیگر مانع از پیدا کردن ایمیل مورد نظر می شدند. اما مانند هر چیز دیگر، یادگیری ماشین به کمکمان آمد.

صندوق ورودی من به دلیل وسواس فکری، همیشه هیچ ایمیل خوانده نشده ای نداشت. اما این که دوستان من بیش از ۸۰۰۰ پیام خوانده نشده داشتند، مرا عصبانی می کرد. در اینجا ، یادگیری ماشین در Google مثل یک پزشک عمل می کند و مشکل هرزنامه ها را همچون یک نابغه از بین می برد. با گزینه هایی مانند Primary ، Social و Promotional ، حالا می توانیم بر روی کار واقعی خود تمرکز کنیم و بتوانیم خیلی زود همه چیز را مرتب کنیم. اما چگونه این موضوع را می فهمد؟ تا اینجا شما باید به اندازه کافی آگاه شده باشید که جواب را بدانید : استفاده از یادگیری ماشین برای تشخیص این که آیا ایمیل، هرزنامه است یا نه. الگوریتم Google در طی تصمیم گیری درمورد اینکه آیا یک ایمیل هرزنامه است یا نه ، با گذشت سال ها بسیار هوشمندانه تر شده است. اینجاست که گرفتن اطلاعات بیشتر برای الگوریتم یادگیری ماشین بسیار مفید است – چیزی که در گوگل به وفور یافت می شود.

۹- به شما کمک می کند تا بهترین شبکه سازی را با بهترین افراد داشته باشید

شما حساب LinkedIn یا Facebook خود را باز می کنید ، کمی جستجو کرده و ” افرادی که ممکن است آن ها را بشناسید” روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند. برای مرور خاطرات ، دلتنگی و برای برخی اهداف شبکه سازی ، شما برای آن ها درخواست ارسال می کنید. شما سعی می کنید با همکاران حرفه ای و دوستان دانشگاه خود ارتباط برقرار کنید و این به لطف LinkedIn و Facebook برای شما فراهم شده است.

این پلتفرم ها چگونه افرادی را می شناسند که ممکن است شما آن ها را بشناسید و یا نشناسید.

پروفایل شما با الگوریتم های یادگیری ماشین اسکن می شود، علایق شما شناخته می شود، لیست دوستان فعلی شما بررسی می شود، و خیلی کار های دیگر. دوستان مشترک شما، دوستان دوستان شما، همه چیز تاریخچه دارد. این الگوریتم، لیستی از افرادی که با الگوی خاصی مطابقت دارند را ایجاد می کند (مثل یک طرفدار، به زندگی شما سرک می کشد). سپس این افراد، با این امید که ممکن است آن ها را بشناسید، به شما پیشنهاد می شوند. آن ها متناسب با سلیقه ، علایق ، و به خصوص جستجوی اخیر و یا تاریخچه خرید شما طراحی شده اند.

بنابراین اگر شما چند صفحه غذایی و یا صفحه سریال اینترنتی را دنبال می کنید، ممکن است پیشنهاداتی مربوط به یک دوره آشپزی یا چند نمایش، دریافت کنید.

۱۰- بازاریابی شخصی سازی شده

این نوع بازاریابی، تکنیکی است که خود را متناسب با نیاز فرد تنظیم می کند. من مایلم غذا را به صورت آنلاین سفارش بدهم. غذاهای متنوع، دستپخت های مختلف، رستوران های مختلف. در مورد خرید نیز همینطور است. انواع مختلف لباس ها، برند های متفاوت، اجناس گوناگون. اما همانند یک جوان خوش ذوق، بعضی از محصولات را در سبد خرید برای زمانی دیگر ذخیره می کنم.

به طور حتم، تاریخچه خرید یک آدم شکمو و کسی که زیاد خرید می کند، پر از پیام ها، ایمیل رستوران ها و شرکت های کارت اعتباری است. بنابراین، اکنون هیچ فراخوان تصادفی برای مشتریان تصادفی انجام نمی شود. دوره بازاریابی سنتی گذشته است، و می توان شناسایی مشتری را با یادگیری ماشین انجام داد.

خلاصه

در اینجا به پایان مقاله موارد استفاده از یادگیری ماشین می رسیم. با یادگیری ماشین همه چیز امکان پذیر است. زندگی بسیار آسان شده است. با یک کلیک، می توانید هر چیزی را در جلوی درب منزل تان تحویل بگیرید. بازاریابان می توانند سابقه هر کدام از داده ها را ثبت کنند. مشتریان هدف، مشتریان بالقوه، نرخ کلیک ، فراخوانی برای اقدام مورد نیاز و غیره. در اینکه یادگیری ماشین آینده است ، شکی وجود ندارد. در این زمینه کارهای زیادی باید انجام شود و موارد زیادی برای بررسی و بهره برداری لازم است.

رایانه ها قادر به دیدن، شنیدن و یادگیری هستند. به آینده خوش آمدید!

بیشتر بخوانید :

منبع Data Flair

همچنین ببینید

فناوری تشخیص چهره و کاربردهای آن، تاریخچه تکنولوژی تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره و کاربردهای آن + تاریخچه

فناوری تشخیص چهره یک فناوری بیومتریک است که با استفاده از تجزیه و تحلیل الگوهایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *