استارت آپ ابزار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

۷ ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به رشد استارت آپ ها

آیا استارت آپ ها می توانند با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی ( AI ) و یادگیری ماشین ( ML ) شانس بهتری برای دستیابی به جاه طلبی های خود داشته باشند؟ به طور فزاینده ای ، پاسخ این سوال مثبت است. در حالی که ممکن است حتی کوچکترین مشاغل هم احساس کنند این ابزارهای پیشرفته از دسترسشان خارج هستند، اکنون بازار رو به رشدی از متخصصان حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین وجود دارد که بطور خاص هدف گذاریشان در بخش تجارت های کوچک و متوسط می باشد.

این روند همان طور که انتظار می رود پیش خواهد رفت. جذابیت هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، این است که محاسبات قدرتمندی که توسط این فناوری ها انجام می شود، همان کارهایی را انجام می دهند که روزگاری زمان زیادی از وقت انسان را به خود مشغول می کردند، در حالیکه هوش مصنوعی این کار ها را کارآمدتر و به صرفه تر انجام می دهد. برای شرکت های کوچک و متوسط  که تلاش می کنند منابع خود را ذخیره کنند و همزمان در بسیاری از جبهه های مختلف متمرکز شوند، هوش مصنوعی باید ابزار بسیار قدرتمندی باشد. در اینجا هفت شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین که می توانند به استارت آپ ها کمک کنند را ذکر می کنیم:

evie استارت آپ هوش مصنوعی یادگیری ماشین

تسهیل برنامه ریزی جلسات با Evie

Evie به صاحبان و مدیران استارت آپ ها کمک می کند تا از برنامه ریزی خود عقب نمانند. این برنامه، یک ابزار هوش مصنوعی از یک شرکت سنگاپوری است که با تجزیه و تحلیل کلمات موجود در ایمیل های کاربر، جلساتی را برای کاربر ایجاد و تنظیم می کند. ربات Evie از پردازش زبان طبیعی برای استخراج اطلاعات کلیدی از ایمیل ها استفاده می کند و به طور خودکار جلسات را برای کاربر تنظیم می کند. این ابزار همچنین دعوت های انجام شده از کاربر که بی پاسخ مانده اند را پیگیری می کند، پیام های مبنی بر یادآوری های جلسات را برای کاربر ارسال می کند و خلاصه ای از رویداد های روزانه را نیز ارائه می دهد.

استفاده از هوش مصنوعی Evie

تقویت رشد استارت آپ ها با Aiden AI

Aiden.ai با کاهش زمان تجزیه و تحلیل سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف به شرکت های کوچک و متوسطی که در حوزه بازاریابی رشد استارت آپ ها سرمایه گذاری می کنند ، کمک می کند. Aiden با ادغام پلتفرم شرکت ها در بزرگترین شبکه های تبلیغاتی ، از جمله فیسبوک ، Google Ads ، توییتر و اینستاگرام و تجمیع کردن کلیه عملکرد های ویرایش تبلیغاتی، زمان کار بازاریاب را برای انجام کارآمدتر فعالیت خود آزاد می کند.

استفاده از هوش مصنوعی Aiden

شخصی سازی محتوای ایمیل با Datasine

Datasine یک استارتاپ مستقر در لندن است که تخصص های مرتبط در روانشناسی و یادگیری ماشین را برای کمک به کسب و کارهای شخصی ادغام می کند تا این کسب و کار ها بتوانند ارتباطات خود را شخصی سازی کنند. محصول اصلی آن یک بستر بازاریابی به نام Pomegranate است که از طریق آن مشاغل می توانند محتوای خود را متناسب با مخاطبان خاص خود تنظیم کنند. سیستم یادگیری ماشین این برنامه، داده های رفتاری را تجزیه و تحلیل می کند و سپس یک پلتفرم ویرایش محتوا را جهت انطباق  کلمات ، تصاویر و فیلم ها با مشخصات روانشناختی کاربران یا بخش های مد نظر آن ها مدیریت می کند. تاکنون این شرکت ابزار خود را برای کار با ابزارهای بازاریابی مانند Mailchimp و Hubspot بهینه سازی کرده است.

استفاده از هوش مصنوعی Datasine

attest استارت آپ هوش مصنوعی یادگیری ماشین

اعتبارسنجی برنامه ها و استراتژی ها با Attest

Attest ابزاری است که برای کمک به استارت آپ ها و شرکت های بزرگتر برای بهتر شناختن مخاطبان خود ایجاد شده است. این برنامه یک پلتفرم مبتنی بر رشد مشتریان آنلاین است، جایی که کسب و کار ها می توانند سؤالات تحقیقاتی درارتباط با بازار را برای از بیش از ۱۰۰ میلیون نفر مخاطب خود در ۸۰ نوع بازار بپرسد. برای استارت آپ ها ، این ابزار جهت تحقیق در بازارهای جدید ، اعتبارسنجی تصمیمات و در نهایت توسعه محصولات بهتر مفید است. این شرکت مستقر در لندن اخیراً از یک سرمایه گذاری سری A شانزده میلیون دلاری خبر داده است.

استفاده از هوش مصنوعی Attest

مدیریت ابزارهای مدیریت کار با Unito

بسیاری از ابزارهای مدیریت کار آنلاین (مانند Trello ، Basecamp و Monday.com)  به صاحبان مشاغل کمک می کنند تا پیشرفت پروژه های خود را پیگیری کنند. مسئله ای که برای برخی از شرکت های کوچک و متوسط مطرح است، تصمیم گیری درباره این موضوع است که در هنگام استفاده کارمندان از سیستم عامل های مختلف ، کدام یک از این ابزار ها را انتخاب کنند. استارت آپ کانادایی Unito برای این مسئله پاسخی ارائه داده است. فناوری ارائه شده توسط این استارت آپ ابزارهای مختلفی را همگام سازی می کند و به تیم ها اجازه می دهد بدون توجه به آنچه در حال استفاده هستند ، به صورت یکپارچه با یکدیگر همکاری کنند.

استفاده از هوش مصنوعی Unito

ساده کردن امور مالی و حسابداری با Freeagent

برنامه Freeagent که در اسکاتلند طراحی شده به کسب و کارهای کوچک راهی برای آگاهی از حساب های خود از طریق یک پلتفرم و برنامه آنلاین بصری و یکپارچه را ارائه می دهد. مجموعه ابزارهای موجود در این برنامه فاکتورها را ایجاد می کنند ، هزینه ها را ردیابی می کنند ، جریان نقدی را نظارت می کنند و پیش بینی های مالیاتی را انجام می دهند.

استفاده از هوش مصنوعی Freeagent

کامل کردن برنامه تجاری با Bizplan

Startups.com یک منبع عالی برای استارت آپ های تازه کار و شرکت های کوچک و متوسط در حال رشد است. از جمله ابزارهای زیادی که این وبسایت ارائه می دهد Bizplan می باشد ، یک روش هوشمندانه آنلاین برای ایجاد یک برنامه تجاری که می تواند برای جذب سرمایه گذاران نیز مورد استفاده قرار گیرد. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت آن برای ارائه سخنرانی ها و دفترچه های حرفه ای، و یک مرکز مدیریت مالی اشاره کرد که به عنوان مرکز سرمایه گذاری در امور کلیدی فعالیت می کند.

استفاده از هوش مصنوعی Bizplan

بیشتر بخوانید :

منبع Forbes

همچنین ببینید

هوش مصنوعی برای ایمن تر شدن و همگانی شدن به فن آوری بلاک چین نیاز دارد

هوش مصنوعی برای ایمن تر شدن و همگانی شدن به فن آوری بلاک چین نیاز دارد

در رویداد این هفته تمرکز آینده مالی یاهو، میزبان ما، برایان مک گلینون، با جاسپر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *