برنامه های پول ساز هوش مصنوعی

۱۲ ایده ی پول ساز برنامه های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای استارت آپ ها

طبق تحقیقات PWC ، ۷۲% از رهبران تجارت اعتقاد دارند که هوش مصنوعی درآینده بسیار بنیادی خواهد بود و آن را سود کسب و کار می دانند. شکی نیست که هوش مصنوعی در آینده از حیاتی ترین تکنولوژی هایی است که توسط بسیاری از کسب و کار ها به سرعت انتخاب خواهد شد.

با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دستگاه های iOS و ۲ میلیارد کاربر فعال دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید، بخش توسعه برنامه های سفارشی تلفن همراه، سودآورترین و جذاب ترین بازار ها را برای توسعه و فروش پیشرفته ترین راه حل های دیجیتالی برای کاربران سراسر جهان فراهم می کند. درحال حاضر چیزی حدود ۴ میلیارد برنامه ی منحصر به فرد تلفن همراه وجود دارد که بیشتر آن ها کارایی مشابه دارند.

یادگیری ماشین از حیاتی ترین بخش های هوش مصنوعی است که به طور پهناوری در توسعه نرم افزار استفاده می شود. همچنین، یادگیری ماشین بر توسعه برنامه های تلفن همراه نیز تاثیر داشته و به یک بازار بالقوه برای پیاده سازی نرم افزارهایی که می توانند با رفتار کاربر سازگار شوند، تبدیل شده است.

در این روز ها، هرکسی با توجه به نیاز های خاص خود، یک تجربه کاربری سفارشی می خواهد. با این حال، توسعه یک برنامه تلفن همراه مناسب برای نیاز های کاربران مختلف، کافی نیست. اجازه دهید تا هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین برای شما کار کنند. برنامه هایی که با استفاده از یادگیری ماشین ساخته شده اند، می توانند رویاهایی را که کاربران مشاهده کنند را به تلفن همراه انتقال دهند. این، راه را برای برخی از برنامه های جالب و مهیج باز کرده است.

حال اجازه دهید تا درمورد برخی از ایده های برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین که شما می توانید تکنیک های یادگیری ماشین را در آن ها اعمال کنید، بحث کنیم:

ایده اول: برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی برای ابزار و تجهیزات بهداشتی

برنامه های هوش مصنوعی بهبود تجهیزات پزشکی

در سال ۲۰۲۰، هوش مصنوعی تاثیر مهمی روی صنعت بهداشت و سلامت خواهد گذاشت. برنامه های هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین به تجزیه تحلیل داده ها از طرف بیمار و همچنین به بهتر کردن نتایج کمک می کنند. این بدان معناست که برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به عنوان ابزارهای پیشرفت تصمیم گیری استفاده شوند که قابلیت اطمینان، پیش بینی، کیفیت و پایداری کار را در کنار امنیت بهبود می بخشد.

به مثال های زیر نگاهی بیاندازید:

  1. BILLYSCREEN یک برنامه محبوب تلفن همراه است که از ابزار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می کند؛ الگوریتم های بینایی کامپیوترودوربین های هوشمند سطوح افزایش بیلیروبین قسمت سفید چشم انسان را تشخیص می دهد. همچنین از این برای تشخیص بیماری های بحرانی مانند سرطان لوزالمعده استفاده می شود.
  2. REDIVUS HEALTH یک برنامه بصری تلفن همراه است که به طور گسترده به وسیله مراقبان سلامتی و بهداشتی برای جلوگیری از خطاهای پزشکی استفاده می شود. همچنین به طور بی وقفه در طول وقایع واقعی پزشکی از تصمیمات بالینی در زمان واقعی حمایت می کند.

ایده دو: برنامه های خدمات IT مبتنی بر هوش مصنوعی

با ظهور دنیای دیجیتالی، حملات سایبری و هک های داده به سرعت در حال رشد هستند. یکی از بهترین ایده ها استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در حل مشکلات IT، امنیت و خدمات برای علامت گذاری است.  بنگاه ها می توانند برای بارهای مختلف سیستم های محاسباتی ، سیستم عامل های هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی موبایل برای خدمات IT و امنیت ایجاد کنند.

مثال:

AI2 یک سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط علوم کامپیوتر، الگوی X و آزمایشگاه هوش مصنوعی دانشگاه MIT ساخته شده است. این سیستم عامل ادعا می کند حملات سایبری را با استفاده از مدل سازی متن فعال پیش بینی می کند که یک حلقه بازخورد مداوم بین یک سیستم هوش مصنوعی و یک تحلیل گر انسانی است.

ایده سوم: برنامه های تجارت الکترونیکی برای فروش محصولات

برنامه های هوش مصنوعی فروش محصولات

تکنولوژی هوش مصنوعی می تواند به سایت های مشتری محور یک زمینه رقابتی بدهد و به راحتی تجارت الکترونیکی را برای شرکت هایی با هر اندازه با هر میزان بودجه فراهم کند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اکنون خریداران الکترونیکی را قادر می سازند تا محصولات را با رنگ درست، اندازه، شکل و برند را انتخاب کنند. بسیاری از وب سایت های مشتری محور با هوش مصنوعی پیشرفته درحال پیچیده تر شدن هستند و به طور قابل توجهی رشد کرده اند.

در زیر مثال هایی از تجارت الکترونیکی را مشاهده می کنیم:

  1. مطمئنا شما سایت آمازون را می شناسید. محبوب ترین برنامه الِکسا آمازون که یک هوش مصنوعی محبوب می باشد، یک ابزار است که به یادگیری الگوریتم های پایگاه بازاریابی هدفمند آمازون کمک می کند. الِکسا این امکان را به آمازون می دهد تا بفهمد کدام کالا و خدمات بیشترین تقاضا را براساس جستجو های مشتریان را دارد و همچنین توصیه های شخصی را به اشتراک می گذارد.
  2. سایت EBAY همچنین از هوش مصنوعی استفاده می کند تا زمینه رقابت را در بازار حفظ کند. ربات فروشگاه eBay برای یافتن محصولات مختلف با استفاده از NLP بسیار مفید است. بنابراین، کاملا مشخص و آشکار است که یادگیری ماشین در استراتژی تجارت این شرکت بسیار حیاتی است.

به همین ترتیب، شما می توانید با استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی برنامه تجارت الکترونیکی خود را با ویژگی های بیشتری در اختیار مشتری ها قرار دهید. شما می توانید راه حل های توسعه برنامه تلفن همراه خود را برای تبدیل ایده به واقعیت دریافت کنید.

ایده چهارم: برنامه های امنیت سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی همچنین به افزایش امنیت سایبری کمک می کند. از یک سو، تکنولوژی عامل توانمند سازی شرکت های مختلف برای ارائه هوشمندانه تر و محافظت موثر در مقابل حملات سایبری است. دردسترس بودن چارچوب منابع مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Caf، TensorFlow و Torch باعث تقویت و خودکار سازی امنیت سایبری در مقیاس های مختلف می شود.

چند مثال برای شما آورده ایم:

  1. LogRhythm در حال استفاده از بهترین راه حل های امنیتی برای شرکت های مختلف برای تشخیص و پاسخگویی به تهدیدات مختلف امنیت سایبری است. پروفایل های یادگیری ماشین شرکت، در تشخیص تهدیدات و دیگر ناهنجاری های آنلاین کمک بسزایی می کند.
  2. برندی مانند CrowdStrike از نرم افزار امنیتی مبتنی بر فضای ابری (cloud) استفاده می کند که Falcon نام دارد و در صنایع مختلف از جمله خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی و دارایی ، از تهدیدهای سایبری جلوگیری می کند.

ایده پنجم: برنامه های ذخیره نیرو،انرژی و پول مبتنی بر هوش مصنوعی

برنامه هوش مصنوعی ذخیره انرژی

با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ارائه دهندگان برق می توانند به طور موثرعملکرد تولید برق را بهینه سازی کنند وبه پیش بینی بارهای آینده انرژی در سطح ذره ای کمک کنند. برای مثال، مفهوم”مزرعه بادی دیجیتالی” توسط شرکت های انرژی های تجدید پذیر جنرال الکتریک شامل نرم افزار هوش مصنوعی است که باعث حرکت توربین مانیتور شده و به افزایش سطح تولید انرژی تا ۲۰% کمک می کند.

برنامه CODEGREEN ENERGY با فعال کردن تکنولوژی هوش مصنوعی مقرون به صرفه، درحال ذخیره میلیارد ها دلار می باشد. این برنامه تلفن همراه کارایی سطح انرژی هزاران ساختمان را مقایسه می کند تا مشخص کند که آیا آن ها مطابق قوانینی که نشان دهنده ی نمره  – Energy Star استاندارد بین المللی برای مصرف انرژِی – است، هستند یا خیر!

ایده ششم: برنامه هوش مصنوعی داستان گو

شما گوش دادن به داستان ها یا خواندن کتاب ها را در رادیو دوست دارید؟ باور کنید، داستان ها همیشه آن طوری که شما دوست دارید پیش نمی رود، بلکه می تواند با توجه به یک برنامه شلوغ یا دلایل مختلف دیگر باشد. برنامه تلفن همراه داستان گو این اطمینان را به شما می دهد که شما می توانید به کتاب یا رمان مورد، که برای شما در قالب قصه گویی واقعی خوانده می شود، گوش دهید.

به سادگی فایل  PDF یا WORD داستان انتخاب کنید یا لینک آن ها را به برنامه بدهید؛ برنامه تلفن همراه آن را نه به عنوان معلم دیکته بلکه به عنوان یک راوی حرفه ای می خواند. این برنامه تلفن همراه همچنین بر اساس تجزیه و تحلیل سلسله مراتب داستان های دریافت شده،سبک قصه گویی شما رااز قبل تعیین می کند.

ایده هفتم: برنامه هوش مصنوعی استخدام خودکار آنلاین

برنامه هوش مصنوعی استخدام آنلاین

هوش مصنوعی به طور موثری فرایند استخدام را خودکار سازی می کند؛ مانند جداسازی و غربالگری، منابع نامزد های استخدام و تطبیق شغل. پس این یکی از ایده های خوب هست که شما می توانید به آن فکر کنید. تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی بر دیگر وظایف استخدامی دیگر نیز تمرکز دارد و تلاش هارا برای جستجو برای دستیار مناسب در اینترنت را کاهش می دهد.

امروزه، کارفرمایان هوشمند به طور گسترده ای از برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی برای استخدام استفاده می کنند تا افراد مناسبی را پیدا کنند که در گذشته برای ایفای نقش های شغلی مد نظر نبودند،نه به دلیل اینکه شرایط مورد نظر را نداشتند، بلکه به این دلیل که در نتایج جستجو ظاهر نشده بوده اند.

مثال:

ربات چت استخدام بهترین برنامه کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از زبان طبیعی استفاده می کند تا متن وارد شده توسط کاربران را بفهمد. یکی از بهترین ویژگی های این ربات ارائه پیشنهاد در زمان مناسب برای ارتباط با نامزد ها و ارائه برنامه زمانی برای مصاحبه توسط استخدام کننده می باشد.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ای وجود دارند که با استفاده از پیام رسان های هدف خود، اتوماسیون های فناورانه و تجزیه و تحلیل در بهترین کانال های بازاریابی، به استخدام کمک می کنند. در سال ۲۰۱۹ ابزار استخدام بازاریاب مبتنی بر هوش مصنوعی بهترین تکنیک و روش برای تبلیغ شرکت میان نامزد ها خواهد بود.

ایده هشتم: برنامه هوش مصنوعی یادگیری سریع

مفهوم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین روش های ما را در خواندن، جستجو کردن و نوشتن تغییر داده است. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پیشرفته ای وجود دارند که می توانند برای شما بفهمند، بخوانند و بنویسند. همچنین به جستجو گران این کمک را می کند که درباره آخرین توسعه تکنولوژی، ابزار و اطلاعات یاد بگیرند.

  1. UDEMY یکی از بهترین مثال ها برای برنامه ها یادگیری تلفن همراه است که طیف گسترده ای از دوره های آموزشی برای توسعه شخصی، توسعه وب سایت و بسیاری موارد دیگر فراهم کرده است. همچنین می توانید یاد بگیرید چگونه گیتار بنوازید.UDEMY ده ها دوره آموزشی برای کمک به شما پیشنهاد می کند.
  2. GOODREADS همچنین بهترین راه ها برای یادگیری درمورد هرچیزی هست مانند تکنولوژی، داستان و … این برنامه چیزی حدود ۴۰ میلیون عضو دارد که درحال رشد نیز هست. این برنامه به کاربران کمک می کند تا در زمان مناسب کتاب مناسب را پیدا کنند.

ایده نهم: رابط های مکالمه ای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی

برنامه هوش مصنوعی مکالمه هوشمند

رابطه تعاملی آخرین ترند در این فضای دیجیتالی هست که بر روی ارتباط با سیستم تمرکز می کند. برند های بزرگ نظیر فیسبوک، آمازون، گوگل و مایکروسافت به طور جدی برروی توسعه راه های مختلف رابطه های مکالمه ای تمرکز دارند.

مثال:

  1. Starbucks برنامه ای برای موبایل های آیفون است که یک مثال خوب برای رابط مکالمه ای می باشد که به شما پاداش می دهد، به شما اجازه می دهد تا با ربات های چت رابطه داشته و در مغازه ها و انبار ها جستجو کنند. دستیار مجازی که آنها استفاده می کنند “My Starbucks Barista “، فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که همچنین می تواند موارد و قیمت های منو را توضیح دهد.
  2. دیگر مثال محبوب ربات چت بانک آمریکا به اسم Erica است که به مشتری های بانک در رابطه با تصمیم های مالی کمک می کند مانند پاس کردن چک، پرداخت بدهی ها، تجزیه و تحلیل هزینه ها و ارائه پیشنهادات. کاربران به راحتی می توانند اریکا را برای تلفن همراه خود دانلود کنند و بافایل های صوتی یا نوشتن پیام چت کنند.

ایده دهم: برنامه پیش بینی بازار مبتنی بر هوش مصنوعی

در این روزها، دلالان بازار نیاز دارند تا در هر سطح از بازار که حضور دارند به روز باشند. هوش مصنوعی یا یادگیری ماشین در بازار سهام مدرن به صورت روزانه ارزش های سهام را بالا و پایین نگه می دارد. همچنین می توانید از ساختن یک نمونه کار کمک بگیرید، ارزش واقعی هر سهام را بررسی کنید، از درک نمودار سهام، روند بازار و همه چیز از طریق تلفن همراه خود آگاه باشید.

مثال:

  1. برای اطلاع از بازار ،NETDANIA FOREX بهترین برنامه است که اخبار مبادلات سهام، قیمت ارز و کالاهای اساسی را برای شما می فرستد. زمانی که داده های اقتصادی پخش می شود این برنامه به صورت اعلان برای شما می فرستد.
  2. داده های اقتصادی FRED یکی از بهترین برنامه ها برای آن هایی که آشنایی زیادی با داده های اقتصادی ندارند، می باشد که منبعی بر روی موبایل شما، با هزاران داده مختلف اقتصادی در سری زمان های مختلف در سراسر جهان می باشد.

ایده یازدهم: برنامه پیش بینی بهره وری از آسیب ها مبتنی بر هوش مصنوعی

برنامه هوش مصنوعی پیشبینی آسیب ها

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بهترین ایده برای پیش بینی هر نوع آسیب پذیری در بخش نرم افزار که مورد حمله واقع شده است، می باشد. همچنین به ما این اجازه را می دهد تا از چند روز قبل یا چند هفته قبل از حملات جدید آگاه باشیم.

این واقعا مشکل جدی ای است اما با تمرکز کردن بر روی یک طبقه بندی ساده که از دو دسته “حمله خواهد شد” و “حمله نخواهد شد”، ما می توانیم به سادگی مدل مورد نظر را با بادآوری های موثر تمرین دهیم.

ایده دوازدهم: برنامه های سرمایه گذاری و حسابداری مبتنی بر هوش مصنوعی

ویژگی های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برروی بسیاری از صنعت ها اثر گذاشته و خدمات مالی و حسابداری از این موارد مستثنی نیست. امروزه متخصصان امور مالی و حسابداری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می کنند تا کار خود را از طریق شیوه هایی مانند ورود سریع داده و گرفتن سریع گزارش ها آسان کنند.

مثال های زیر را مشاهده کنید:

  1. برنامه حسابداری ZERO به سرعت اطلاعات را از امور مالی استخراج می کند و به روز رسانی های مستقیم بودجه بانک، گردش مالی و موارد دیگر را ارسال می کند.
  2. VOD یک سیستم پرطرفدار و آسان POS است که به روز رسانی های مالی را مستقیما به مشتری های مغازه ارسال می کند همچنین این برنامه قابلیت های گزارش بسیار خوبی دارد.

جمع بندی:

خب ما لیستی از ایده های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را مشاهده کردیم که قطعا به شغل شما کمک کرده و باعث رشد آن می شود. درسال ۲۰۲۰، هوش مصنوعی به ابزار قدرتمندی برای هر نوع شرکتی تبدیل خواهد شد. اگرچه شرکت های بزرگ در استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پیشرو بوده اند، تعداد زیادی از کسب و کار های کوچک نیز درحال استفاده از این تکنولوژی هستند تا رقابت خود را از طریق بهره وری، نوآوری و سود آوری افزایش دهند.

اگر شاغل هستید و می خواهید برنامه هوش مصنوعی خود را داشته باشید، می توانید یک شرکت توسعه مصنوعی را انتخاب کنید که راه حل های جمع بندی شده برنامه را روی هوش مصنوعی ارائه دهد. شرکت های بسیاری در هندوستان وجود دارد که خدمات توسعه برنامه تلفن همراه را برای شما فراهم می کنند. شما می توانید بهترین آن هارا انتخاب کنید و برنامه تلفن همراه شغل خود را بسازید.

بیشتر بخوانید :

منبع Towards Data Science

همچنین ببینید

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به رشد کسب‌ وکار شما در اقتصاد دیجیتال کمک کند

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به رشد کسب‌ وکار شما در اقتصاد دیجیتال کمک کند

هوش مصنوعی مولد نقطه محوری بعدی برای بهره وری و کارایی در سازمان ها است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *